Salah Tanggapan

Assalamualaikum w.b.t…

Alhamdulillah, baru hari ini dapat online di rumah menggunakan broadband maxis. Mula-mula saya menjangkakan, internet di Malaysia, khususnya di kampung saya ini lambat. Rupa-rupanya, saya sangat-sangat silap.

Kelajuannya hampir menyamai kelajuan internet yang saya guna di Maghribi. Sangat cepat. Tidak memerlukan masa yang lama untuk loading.

Saya cuba bertanya dengan adik-adik tentang sebab kenapa kelajuan internet di kampung saya sangat laju. Maka, tahulah saya bahawa ini berlaku dengan hasil usaha YB Wakaf Bharu pada sesi kali ini, YB Che Lah. Terima kasih, saya ucapkan kepada YB Che Lah. Ianya sangat membantu saya selaku blogger dan juga pelajar dalam mencari maklumat serta berhubung dengan rakan-rakan di luar negara.

Semoga kemudahan komputer dan internet ini dapat diperluaskan lagi di kawasan-kawasan yang lain bagi membantu masyarakat dalam mendapatkan maklumat-maklumat yang lebih luas dan telus. InsyaAllah, itulah harapan saya selaku orang muda.

Akhirnya, saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada seluruh rakan pembaca blog saya dan kaum muslimin serta saya doakan semoga amalan kita diterima oleh Allah s.w.t. dengan rahmatNya.

 

Leave a Reply

