Soal Jawab

Question Mark Clip Art

 

Assalamualaikum w.b.t…

Di sini saya ingin membuka ruang kepada para pembaca wordpress saya bertanyakan apa-apa soalan dan pandangan serta cadangan kepada apa-apa isu yang termasuk dalam kategori yang saya telah bahagikan di dalam wordpress saya ini.

Segala pertanyaan tersebut bolehlah diajukan kepada:

email: al_naqsyabandiah@yahoo.com.my/ fakurazi@gmail.com.

facebook: Mohd Fakurazi Bin Ghazali.

Ataupun di wordpress ini di bahagian komen bagi setiap artikel.

Segala bantuan dan nasihat bagi merancakkan perjalanan medan karya saya ini, saya dahului dengan ucapan jutaan terima kasih.

Ar-Razi,

Teratak Nasyatilla,Fes,Maghribi.

Leave a Reply

